در لحظه هاي آخر ديدار بنشين


ღ♥ღ♪ طلوع يك عشق ♪ღ♥ღ

                

 

در لحظه ها ي آخر ديدار بنشين اي تا هميشه زنده در پندار بنشين

خوش ميروي اما درنگي كن به رفتن ما را به دست گريه ها مسپار بنشين

از پا نشستم تا تو برخيزي به صد كام خواهي كه برخيزم ز جان يك بار بنشين

من بي تو هرگز خواب را باور ندارم اي جاودان در ديده ي بيدار بنشين

لطف خدا را ديده ام در شاخ و برگت روزي درختي ميشوي پر بار بنشين

تا گل برآيد خار در چشمم نشيند من باغبانم اي گل بي خار بنشين

از سينه ي من لحظه يي اي درد برخيز در پيش رويم ساعتي اي يار بنشين

من تاب بار درد دوري را ندارم از شانه ام اين بار را بردار بنشين

تا داد دل از ديده ي گريان ستانم در لحظه هاي آخر ديدار بنشين

 

                              



نظرات شما عزیزان:

FoZ
ساعت14:50---14 آبان 1390
سلام دوست عزيزم

وبلاگمو اپ اپ كردم حتما سر بزن.


نیلوفر
ساعت19:00---2 آبان 1390
آره دوست خوبم. از این که سایت منو لینک کردی ممنونم. بازم بهم سر بزن گلم واسه بهتر شدن وبلاگم نظر بزار.مرسی....


حمید
ساعت12:57---28 مهر 1390
سلام خیلی وبت قشنگه وقعا خوشم اومد
ممنون که بهم سر زدی


علی
ساعت14:17---27 مهر 1390
نیلوفر خانوم وبلاگ خیلی قشنگی داری.مطلبتم عالی بود.مرسی دوست گلم

MORTEZA
ساعت18:08---25 مهر 1390
سلام وبلاگ جالبی داری ممنون میشم به من سر بزنی

پرنیان
ساعت20:33---24 مهر 1390
سلام همشهری. ممنون از حضورت در وبلاگم. بازم بهم سربزن. دوست داشتی بااسم یه دختر کرمونی لینکم کن.باچه اسمی لینکت کنم؟

مسعود
ساعت18:01---24 مهر 1390
سلام دوست عزیز خوشحال شدم به وبلاگ من سر زدی

وبلاگ خیلی قشنگی داری تبریگ می گم

نظرتون چیه تبادل لینک کنیم؟

اگه مثبت هست لطفا به وبلاگ من بیا و در نظر سنجی شرک کن و با هر کدوم از اسم هایی که دوست داشتی منو لینک کن و خبر بده من شما رو با چه اسمی لینک کنم

خوش باشی

____________________$$$$___$$$$
__________________$$$$$$$_$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$___________$$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$___________$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$
_$$_$$______________$$$$$$$$$$ منتظرمااااااااااا
_$$$$________________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
__$$$_________________$$$$$$$$$
$_____________________$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$__$$$$$
$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$__$$$$$$$$ حتما بيا آپم


yas
ساعت10:00---23 مهر 1390
sسلام ممنون ک اومدی اسم من علی
منم امیدوارم دوستای خوبی باشیم
بازم سر بزن


ياسمن
ساعت11:13---20 مهر 1390
سلام نيلوفرعزيزم.ممنون كه بهم سرزدي من لينكت كردم اگه خواستي منوبااسم ياس بهاري بلينك.بازم بهم سربزن خوشحال ميشم .تابعدباي

shra
ساعت16:43---18 مهر 1390
سلام وبت عالی است.
به من هم سری بزن .


داداشی
ساعت14:50---18 مهر 1390
سلام ابجی عالی بود وبت خیلی خوشم اومد مطلب های با حالی داشت خیلی خیلی عالی بود

حسین
ساعت9:41---17 مهر 1390
سلام دوست عزیز ممنون که به وبلاگ من سر زید وبلاگ خوبی داری fhcl sv fck


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| دو شنبه 16 / 7 / 1390برچسب:,| 20:14 | نيلوفر[niloofar.m2]|

De$ign:khanoomi